Uygun fiyatlı manuel flaş, ViLTROX jy-610 ii

Olympus için otomatik flaşlar bana göre biraz pahalı.

Bu fiyat dezavantajını manuel flaş alarak gidermeye çalıştım.

Ürünü AliExpress sitesinden sipariş ettim.

Yeni kanuna göre 30 euro/dolar’ı geçen ürünler için gümrük vergisi ödemek zorunda kalıyoruz.

Viltrox ideal fiyat aralığında beklentilerimizi karşılıyor.

Ben birkaç ay önce 24 dolara almıştım. Hala aynı fiyatlarda satılıyor.

AliExpress satış sayfası

Ürün üzerinde istendiğinde ışıklı hale getirilebilen bir gösterge bulunuyor.

Flaş gücünü manuel olması sebebiyle flaş üzerinden yapıyoruz.

1/1 max güç ile 1/164 min güç arasında çalıştırabiliyoruz.

Hangi güçte kullanmak gerektiğini zaman içerisinde kavrıyor insan.

Flaş üzerinde slave mode 1 ve slave mode 2 bulunmakta.

Slave moduna aldığımızda flaşı makineye takmadan farklı konumlardan patlatabiliyoruz. Çalışma mantığı basit. Makine flaşı patladığı anda harici flaş bunu algılayıp patlıyor.

Slave 2 modu kullanmadım sanıyorum kırmızı göz azaltmak için önceden flaş patlaması görevini yerine getirmekte.

Flaş başı 90 derece dik konuma kadar hareketli. Işığı yumuşatmak amaçlı difüzör hediyesi ile gelen flaşta flaş ayağı bulunmuyor. Çok ucuz olan bu ürünü beraberinde sipariş etmeniz faydanıza olacaktır.

2 adet kalem pil ile çalışan bu minik devin flaş dolum hızı ve pil harcama durumu çok çok iyi. Dolum hızında hiç sıkıntı yaşamadım. Geçen gün pil bitmeye yakın 1/1 güçte dolması için 4-5sn nin üzerinde beklettiği oldu. Bu da pil bitiyor beni değiştir demek.

 

Flaşı aldığımda gerçekleştirdiğim deneme çekiminden iki görsel ekliyorum.

Makineden bağımsız sol tarafa konumlandırılan flaş slave modunda kullanılarak çekim yapılmıştır.

33994120586_a8eba4d0cf_k
24mm f:9 iso100 1/250sn
33877723422_03cbfec37d_k
24mm f:9 iso100 1/250sn

Yorum bırakın